POSEBNA OBAVIJEST - COVID 19
NOVO RADNO VRIJEME POSLOVNICE
Poštovani putnici i klijenti, sukladno uputama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, pridržavamo se mjera prevencije te i u narednom razdoblju organiziramo rad poslovnice kroz rad djelatnika od kuće.
POSLOVNICA Toptours agencije (Aleja Lipa 1d) ZATVORENA JE ZA FIZIČKI DOLAZAK STRANAKA DO DALJNJEGA.
I dalje smo dostupni putem e-maila info@toptours.com.hr ili na mobitel: 091/299 4547 u razdoblju od ponedjeljka do petka od 9:00-16:30.
Svim putnicima koji su u Toptours agenciji imali uplaćeno putovanje koje nisu mogli realizirati poslije 01.03.2020. izdati ćemo VRIJEDNOSNI VOUCHER (u skladu sa promjenama Zakona o pružanju usluga u turizmu koji je na snagu stupio 07.04.2020. objavom u NN (pročitajte OVDJE)
POSEBNE INFORMACIJE VEZANO ZA ORGANIZACIJU PUTOVANJA, PRAVA I OBAVEZE PUTNIKA VEZANO ZA POSEBNA PRAVILA PUTOVANJA ZBOG PANDEMIJE COVIDA - 19
Putnik je dužan informirati se o trenutnoj situaciji na službenoj stranici MVEP-a, a prije uplate aranžmana.
Po uplati putovanja, smatra se da je putnik suglasan s istim te da će se o svom trošku pobrinuti za eventualni PCR ili brzi antigenski test, te je dužan, ako i gdje je potrebno, isti pokazati prije samog leta ili ulaska na bilo koju destinaciju predviđenu programom putovanja. Agencija Toptours, kao organizator putovanja ili kao posrednik, ne snosi odgovornost u slučaju pozitivnog testa na COVID-19 ali će asistirati u korist putnika prema avio kompaniji, ili organizatoru putovanja agencije za koju djeluje u svojstvu posrednika, da se putniku izda voucher za korištenje u budućnosti.
Za vrijeme trajanja pandemije, putnik može besplatno otkazati putovanje do 45 dana prije putovanja u slučaju da se:
1. destinacija za koju je putnik uplatio putovanje zatvori za državljane RH unutar datuma predviđenih za naše putovanje
2. ili se uvede obavezna samoizolacija od 14 dana za putnike iz RH unutar datuma predviđenih za naše putovanje
3. ili se uvedu još neke dodatne, strože, restrikcije za gradjane RH, a koje nisu bile na snazi prilikom uplate aranžmana
Ukoliko se destinacija za koju je putnik uplatio putovanje zatvori za putnike iz RH ili uvede obavezna samoizolacija u trajanju od 14 dana na destinaciji ili se uvedu dodatne, strože mjere u periodu od 30-1 dan prije putovanja, putniku se izdaje voucher na uplaćeni iznos. Ukoliko je glavni organizator putovanja Toptours agencija, dobiveni voucher se može koristiti za bilo koji drugi aranžan u organizaciji Toptours agencije. Uvijeti korištenja vouchera za aranžmane na kojima Toptours djeluje kao posrednik, ovisiti će o uvijetima korištenja vouchera organizatora putovanja. Voucher se izdaje samo u slučaju ukoliko je agencija ili organizator piutovanja već platila sve troškove za putnika i od dobavljača usluge za putnika dobila voucher. Ukoliko nije, putniku će isplatiti povrat razmjerno iznosu uplate, odnosno razmjerno uplaćenom iznosu pružatelja usluga koji izdaje voucher
Svi putnici koji uplate putovanje, a isto bude otkazano od strane agencije ili organizatora putovanja, bilo zbog premalog broja broja putnika ili otkazanog leta, imaju pravo na 100% povrat novca. Navedeno se odnosi na sve nove rezervacije u 2021.godini.
Preporučujemo da sve vaše upite uputite pismeno na e-mail info@toptours.com.hr i dobit ćete odgovor u najkraćem mogućem roku, a upite rješavamo po prioritetu. Sve obavijesti oko polazaka ćemo uputiti pravovremeno i u skladu s informacijama kojima ćemo raspolagati u datom trenutku od strane države u koju se putuje kao i samog organizatora putovanja.
Prikupljamo sve informacije o korona virusu u Hrvatskoj, Europi i svijetu, te se ravnamo prema uputama Stožera civilne zaštite i preporukama koje izdaju vezano za putovanja, te službenim stranicama zemalja u koje se putuje.
Daljnje obavijesti oko organizacije putovanja i mogućnostima putovanja u narednom razdoblju bit će Vam dostupne na našem BLOGU i putem Facebooka i web stranice www.toptours.com.hr
Srdačan pozdrav,
Toptours